11 Eylül 2011 Pazar

İNTERNETTEN NELER ALDIM,DANTELLİ KOMBİN YAPTIM

 tüm ziyaretçilerime mutlu pazarlar.bugün yemek değil sizinle çok sevdiğim dantelli eteğimle yaptığım kombin paylaşacağım.
eteğim internetten ilk alışverişim.devamıda geldi.onlardıda paylaşırım.bu etek trabzonda 60 lira civarıdı.ve astarıda kısa.
ben yenimoda.comdan 34 e aldım.çokda memnun kaldım.,
 eşarbım sarar.eşerpta sarar ve armine genelde favorim.çünkü çok rahat balanıyorlar.eliniz eşerbınızda kalmıyor.aman bozuldumu diye.
 gömleğim markafoniden yani yine internetten .ben bu yaz çarşıya çocukların ihtiyacı dışında hiç çıkmadım.zaten  o yaz sıcağında ne işim var çarşıda.ben kışın alışverişi sevenlerdenim.
vizon rengi.buda 19 tl  idi sanırım.
ayakkabımı unuttum.vizon rengi bir babet ile giyiyorum.yine aynı renkte bir çanta ile.
tabi hanımlar arasında.zira böyle bir kıyafetle dışarıya çıkan son zaman tesettürlü hanımlardan değilim.
böylece mesajımızıda verelim.

2 yorum:

Armina dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan.

iffetin günlüğü dedi ki...

güle güle kullanın..