11 Haziran 2009 Perşembe

KAŞARLI GÖZLEME

,B,
SABAH KAHVALTILARINDA SIKÇA YAPTIĞIM VE ANİ MİSAFİR BASKINLARINDA KURTARICI BİR TARİF PAYLAŞACAĞIM SİZİNLE.
HAZIRYUFKADAN GÖZLEME.
MALZEMELER:
  • 3 YUFKA
  • 1 SU BAR.YOĞURT
  • 1 SU BAR.SIVIYAĞ
  • 2 YUMURTA

İÇİ İÇİN:KAŞAR PEYNİRİ KULLANDIM BEN.YANİ ARZUYA GÖRE.

YAPILIŞI:YUM.YOĞURT VE SIVIYAĞ GÜZELCE BİR KAPTA ÇIRPILIR.

YUFKA ZEMİNE SERİLİR.BU KARIŞIM TÜM YUFKAYA GÜZELCE SÜRÜLÜR.

YUFKANIN TAM ORTA KISMINA İÇ MALZEMESİ KOYULUR.YUFKA ÖNCE KARŞILIKLI İKİ KENARDAN ,SONRA DİĞER İKİ KENARDAN BİRBİRİNİN ÜZERİNE GELECEK ŞEKİLDE KAPATILIR.SONUÇTA BİR KARE ELDE EDEÇEĞİZ.

TAVAYA ALIP ,KESİNLİKLE TEREYAĞI İLE KIZARTIYORUZ.LEZZETİNDEN ÖDÜN VERMEK İSTEMİYORSANIZ.

TRABZONDAKİ HANIMLAR YEMEKLERİNDE ASLA MARGARİN KULLANMAZLAR .MALUM ZARARLARI BİLİNİYOR.PASTALARDADA BECEL KULLANIYORUM.

HEKESE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM.

11 yorum:

TATESAL dedi ki...

RESNİ GÖRÜR ÖRMEZ HEMEN DEDİMKİ ACABA NASIL BÖYLE GÜZEL KIZARMIŞ VE YUMUŞAK GÖRÜNÜYOR....BEN DE SIK YAPARIM AMA SAÇ BÖREĞİ GİBİ OLUYOR BİRAZDA KURU...AMA SENİNKİ ÇOK GÜZEL.DEMEKKİ İÇİNE HARÇ SÜRÜYORSUN ONDAN BÖYLE GÜZEL OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK...BENDE KESİNLİKLE TEREYAĞI KULLANIRIM...BİRDE BEN YAĞI KIZARTTIKTAN SONRA ÜZERİNE SÜRÜYORUM GALİBA SEN YAĞIDA TAVAYA KOYARAK KIZARTMIŞSIN!!!SEVGİLER

Haydi mutfağa dedi ki...

hiç duymammaıştım.nefis gözüküyor.
elinize sağlık

TuruncuTatlar dedi ki...

canım ellerine sağlık canım çok harika olmuşlar. sevgilerimle..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

o tabak yanımda olsa şu an hepsini yemiştim:-)ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm yanındada ayran ellerine sağlık canım...

Aysultan... dedi ki...

Pratik ve leziz şeylere bayılırım eline sağlık nazik ziyaretiniz beni çok mennun etti her zaman beklerim:)

Melek* dedi ki...

sıcak sıck yenirken uzucak kaşar mis gib:) ellerine sağlık arkadaşım

Unknown dedi ki...

Valla nefis görünüyor ben de hafta sonları arada yaparım hafifçe çıtır şöyle onu dürüm gibi sarıp çilek reçeli ile yiyeceksin nefis olur ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

selamlar ve günaydin

ay ne praktik gözleme tarifi,

ellerine saglik ve hayirli cumalar dilerim

hoscakal

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerinize sağlık, gözleme nefis görünüyor, kızım çok sever, ben de bu şekilde deneyeceğim. Ziyaretiniz ve yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

twins
Bu tarifi gönderenin elleri dert görmesin yaptım oldu :) ama öyle böyle değil muhteşem oldu az kaldı parmaklarımı yicektim. Çok çok çok teşekkürler.