20 Temmuz 2013 Cumartesi

İRMİĞE BULANMIŞ PARMAK TATLISI

selamun aleyküm blogcanlarım.bu akşam sevdiğimiz aile dostlarımız vardı iftarda.
tatlı olarak da bu tatlıyı yaptım çokta beğenildi.son derece pratik .sizinle paylaşmak istedim.
MALZEMELER:
  • 1 Yumurta
  • 150 gr yumuşak tereyağı(margarin kullanmayın aynı lezzeti bulamazsınız)
  • 1 küçük çay bar.sıvıyağ
  • 1 küçük kahve fincanının yarısı irmik
  • 1 kaşık yoğurt
  • kabartma tozu
  • 2 kaşık Hindistan cevizi
  • aldığı kadar un
ŞERBETİ İÇİN:
  • 2 Su bar.şeker
  • 3 su bar.su
  • BULAMAK İÇİN İRMİK
YAPILIŞI:malzemelerden ele yapışmayacak yumuşak bir hamur yapın.
yarım saat dinlendirin.
  • hamurdan parçalar alıp rulo yapın.verev kesin.üzerini bastırın ve irmiğe bulayın.
180 dercede üzeri kızarana kadar pişirin.
tatlı sıcak şerbet soğuk olacak.
afiyet olsun...

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
tatlın pek nefis görünüyor :)
bereketli olsun..
hayırlı iftarlar..

Lezzet Taneleri dedi ki...

Hmmm.Gözüm tatlınızda kaldı...Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende yapıyorum gerçekten çok lezzetli :)