14 Ağustos 2010 Cumartesi

YOĞURTLU YEŞİL MERCİMEK ÇORBASI VE 4.GÜN MENÜSÜ



Yağmurlu bir trabzon gününden merhaba.yanlış duymadınız yağmur.kısacık da olsa hafif bir serinlik yaşadık.çok şükür.

ve bugünkü menüm ve tadını çok sevdiğim çorbam

YOĞURTLU YEŞİL MERCİMEK ÇORBASI

  • 1bardak haşlanmış nohut ve 1 bardak haşlanmış mercimek 1 lt kaynayan su ile tencereye alınır.
  • 1 taşım kaynadıktan sonra ,1 yumurta ,1 çorba kasesi yoğur ve 1 kaşık un ile ,ve içine çorbanın suyundanda 1 kepçe eklediğimiz sosu kaynayan çorbaya sürekli karıştırarak yediriyoruz.
  • kıvamın katılığına göre su ekleyebilirsiniz.
  • benim çocuklarım olduğu ve içine ekmek doğradığım için çorbakları genelde sulu bir kıvamda yaparım.
  • en son tuzunu ilave edin.
  • tereyağında pulbiber ve nane yakıp çorbaya ilave edin.

afiyet olsun.....

13 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

aleynacım ellerine sağlık canımm..yoğurtlusunu hiç duymamıştım ben.. güzel görünüyor ama..
menüde nefis ben geliyorum iftara sana:))
ve son olarak...
ben hiç şaşırmadım yağmura karadeniz bu kafası eserekli.. kah yağmur , kah güneş..:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık bereketi bol olsun..

Sevgiler..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım menüleri takip ediyorum; hepsi çok leziz ve sağlıklı,ellerine ve kollarına sağlık,bütün menüler için şimdiden gönül dolusu teşekkürlerrr..Sevgilerrrr..Öptüm...

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Hayirli ramazanlar. Sevgiler...

lezzet sarayı dedi ki...

aleynacım ellerine sağlık sayende bu akşamki çorba menüm belli oldu hiç yoğurtlu mercimek çorbası denememiştim bakalım nasıl olacak...tarif için teşekkürler....

özlem dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bir tarif. hayırlı ramazanlar

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok degisik bir corba, denemek lazim. Ellerine saglik.

emelce yemek dedi ki...

menu harikaymis

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerinize sağlık çorbasız ramazan olmaz.Sevgiler

Krema Tadında dedi ki...

ellerinize sağlık hayırlı ramazanlar...

Cafe Pepela dedi ki...

Mmm çok güzel görünüyor,mercimek ve çorba harika bir fikir! :)
Muhabbetle

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha... amei!
Está tudo muito lindo, criativo e saboroso.
Bom fim de semana!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥♥
♥♥Brasil