27 Şubat 2010 Cumartesi

PORTAKALLI KAKAOLU KEK

ve muhteşem bir kek en azından bence öyle.hemen paylaşıyorum
MALZEMELER:
  • 4 yumurta
  • 2Subardağı şeker
  • 3/4 su bar.sıvıyağ
  • 3 portakal suyu birinin rendesi
  • 1 bardak çekilmiş fındık
  • 3 kaşık kakao
  • 2 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilin
  • aldığı kadar un
    YAPILIŞI:yumurta ve şeker eriyene kadar çırpılır.ardından sıvıyağ eklenir ve çırpılmaya devam edilir.
  • portakal suy ve rendeside katılır.kakao ,kabartma tozu ,vanilin ve unda ilave edilir.en son fındıklar eklenir ve kaşıkla hafifçe karıştırılır.
  • yağlı kağıt serilmiş kare borcamda 180 derecede pişirilir.
  • ben üzerine kakaolu sos döküp servis yaptım siz başka şekilde süsleyebilirsiniz.

afiyet olsun.

MUTLU HAFTASONLARI:)

23 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

tablo gibi görüntü canım yaa hayran oldum inanki diyette olduğumdanmıdır nedir bırak bana tabaktakileri:))

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim... Keklerin yúmusacik ve leziz görünüyor... Sevgilerimle,

ümmühan dedi ki...

Bu ara hep kakaolu çikolatalı kekler çıkıyor karşıma, seninki de nefis görünüyor, portakal güzel olmuştur içinde, bu hafta sonu artık bi kek yapmak farz oldu :)
ellerine sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

aleynacım ellerine sağlık nefis olmuş
afiyet bal olsun
sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

browni gibi görünüyor.valla şahane.ellerine sağlık canım.sana da iyi hafta sonları.sevgilerimle...

Suskun dedi ki...

Dün akşam Nuray ablalarda misafirlikteydik oda bundan yapmıştı:) Çok beğendim en yakın zamanda deniycem bende
ellerine sağlık

emelce yemek dedi ki...

harika gorunuyor.ellerine saglik

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Bu görüntüye kalp dayanır mı? Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis olmus cok güzel görünüyor afiyetler olsun .Güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum sevgiler.

tub@ dedi ki...

kalbimden vurdun beniii...

bu ne şimdii..

aşkolsunnnnn...

Ellerine sağlık bacım, nefis görünüyor ya :) Hele de üzerindeki sosu hımmm...

öptüm seni tatlım, Allah'a emanet ol :)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık bitanemm deneyeceğim kesinlikleee kesinlikleee hatta bu akşamm haydi bakalım:))

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aleyna'cığım ellerine sağlık canım.tam benım tarzım:)bu tür keklerı severım.sevgilerr

fatma dedi ki...

canım kek süper ben yokken yine süper şeyler yapmışsın ellerine saglık

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Nefis bir görüntü, ellerinize sağlık, afiyetler olsun. Segiler.

Emel Kurt dedi ki...

selam cok güzel görünüyor.hem göze hem mideye hitap ediyor.ellerine saglik.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Aleyna kekler nefis görünüyor,portakalla kakaoyu ben de çok yakıştırıyorum,eline sağlık,sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Aleynacığım bu kekler muhteşem olmuş eline koluna sağlık sünger gibi sanırım yumuşacık misss gibi de portakal kokusu Allaaaaah yenmezmi yapılmazmıııı:))
hemen mutfağa koş Aynur koş:D
aldım tarifi canıııım teşekkürler

CAHİDE dedi ki...

Mmmm görüntü harika!Dergi kapağından çıkmış gibi:)
Ellerine sağlık canım.Hayırlı haftalar dilerim...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.harika görünüyor.sevgiler.

evcilik dedi ki...

görüntü gerçekten de muhteşem,ellerine sağlık,ayrıca yukarıda ki böreğe de bayıldım,en kısa zamanda deneyeceğim.
sevgiler,selamlar...

Pembe Tatlar dedi ki...

Görüntüsünden belli muhteşem olduğu:)))

Ellerine sağlık canım arkadaşım...

Unknown dedi ki...

canım ellerıne sağlık nefısss görunuyor...

inci duru dedi ki...

Harika görünüyor gerçekten... ellerinize sağlık hemşerim ;)