26 Şubat 2010 Cuma

PIRASA DİBLESİ

tüm dostlarıma hayırlı cumalar.bugünkü tarifim bence harika.eğer sebzeseverseniz size göre.
tarif sevgili neslihandan
MALZEMELER:
  • 1 kilo pırasa
  • 5 adet havuç
  • 2 bardak prinç
  • 1 küçük çay bar.sıvıyağ
  • üzerine çıkacak kadardan biraz daha az su(çok kötü bir cümle oldu farkındayım)

YAPILIŞI:pırasalar incecik doğranır ve sıvıyağda sotelenmeye başlanır.rendelenen havuçlarda ilave edilir.yine kavrulmaya devam edilir.

yıkanan prinçlerde eklenir.tuzu ,karabiberi eklenir ve suyuda katılır.altı kısık pişrilir.

afiyet olsun:)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik afiyetler olsun sevgiler öptüm.

Unknown dedi ki...

ellerine saglık.pırasayı bir de bu şekilde deneyecegim.

Unknown dedi ki...

karalahanadan sonra ,pırasanın diblesini ilk defa duyuyorum ..
lezzetli olmuştur eminim
ellerine sağlık Aleynacığı.
Hayırlı cumalar..

kalpkurabiye dedi ki...

haırlı cumalar tatlımm ellerine sağlık dible nefis:))

Urfa Tutkunu dedi ki...

Değişik güzel bir tarif olmuş. ellerine sağlık. Hayırlı cumalar.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü.
Sevgiyle kal.

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık benim güzel arkadaşım, evde de pırada vardı hazır du bakim bi deneyim becerebilecekmiyim :))

öpüyorum tatlım,selametle..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Pırasa diblesini ilk defa duydum, nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Zeytinyağlı pırasaya da bol pirinç koyarım ama bu şekilde hiç denemedim. Afiyetler olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Aleynacığım hayırlı cumalar,
çok değişik bir lezzet,sebzelerle aram çok iyidir,tam bana göre :)
ellerine sağlık,sevgilerimle...

nurşen dedi ki...

Aleynacım,nasıl güzel bir tarif bu böyle.Pırasa Diplesini hiç duymadım ama beni kendine doğru çekmeye adı bile yetti :) Müthiş bir şey olmuş valla.Ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun kuzularına.
Sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bende ilk kez duydum:)) şifalar olsun

CAHİDE dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık.Aslında 200 üncü izleyicin olmak isterdim ama 198. oldum:))

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

bu harıka bır sey.ellerıne sağlık canım.bunu mutlaka denemem lazım göze ve mideye hıtap edıyor:)sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.denemene çok sevindim:-)nefis görünüyor.afiyet olsun.sevgilerimle...