29 Kasım 2011 Salı

BENDEN HABERLER

uzun zamandan beri ilk kez yazıyorum.merak eden dostlara bir selam edip kaçayım.
en son yazımdan beri neredeyse 2 ay geçmiş.
hayırlısıyla bebeğimiz dünyaya geldi.ikinci kez hala oldum çokda mutlu oldum.
annesi ve babası ismini zeynep verdiler bizi çokdas mutlu ettiler.birkaç sorundan sonra zeynebin sağlığı çok iyi şükür.
bendeki sessizliğin sebebi taşınma telaşı.
inşallah bir aya kadar taşınacağım.şu anda ev ile ilgileniyorum.dün perde ,mobilya aldık.onları bekliyoruz.
eski evimizden birşey alıyoruz.zaten dubleks olduğu için bir sürü eşya gerkiyor.ve çatı katına alçak olduğu için eşyalar sığmıyor.
evlenirken eşyalarımı seçememitim.şimdi yeniden evleniyor gibi heyecanlıyım.
ev kargas olduğu için herşeyini kendi zevkimize göre yaptırdık.inşallah haftaya kapılar,dubleks merdiveni,ve döşemeler olacak.
bu arada banyo dolapları gibi detaylarla uğraşıyoruz.
ve geriye sadece mutfağım kaldı.mutfağımı heyecanla bekliyorum.inşallah resimlerin paylaşacağım.şimdiki evimdeki mutfağım çok küçüktü.
başınızı ağırttım.hakkınızı helal edin.
RABBİM dileyen herkese ev nasip etsin.kiracılığıda çok iyi bilirim.yani bizim ev sahiplerininde çok almanyadan oğlu gelmiştir:)

11 yorum:

hanife dedi ki...

Canımya Rabbim güle güle sağlık içinde oturmayı nasip etsin fotoları merakla bekliyorum

kalpkurabiye dedi ki...

canım Allah hayırlı uğurlu olsun..
güle güle oturun inşallahh:)
herşey çok güzel olacak:))
çok sevindim..

gülcan dedi ki...

Evin hayırlı olsun allah güle güle oturmak nasip etsin.allah herkese ev sahiibi olmayıda nasip etsin.Yine senin ev sahiplerinin almanyadan oğlu gelmiş ya benim ev sahibim. istediğiniz kadar oturun dedi bir yıl sonrada ben size evi 1 yıllığına kiraya verdim kendim geleceğim deyipte çıkartmak istedi bizde çıkmayınca 1 yıllık kirayı vermedi deyipte icraya verdi bizi rezil etti.aklıma gelince hala tüylerim diken diken oluyor. Eşim üzüntüsünden hasta oldu ben bunu haketmedim diye.. Seni çok iyi anlıyorum....Yazarkenbir an o günlere döndüm....

semra dedi ki...

rabbim güzel günlerde oturmanızı nasip etsin darısı başıma inşallah

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle hayırlı olsun. Sağlıkla, huzurla, mutlulukla oturmak nasip olsun. Yakın zamanda bende taşındığım için seni anlayabiliyorum. Ustalarla uğraşmanın dışındakiler zevkli ama o insanı canından bezdiriyor. Sonuçlarını düşünüp mutlu olmak en güzeli. Ben taşınırken hep öyle dedim. Bir kaç ay sonra istediğim gibi içini süsleyip, oturacağım dedim ve kendimi mutlu ettim.
Sevgiyle kal.

MUTFAKISTAN dedi ki...

GOZUNUZ AYDIN GULE GULE BUYUSUN INSALLAH .YENI EVINIZ HAYIRLI OLSUN
BUNLAR GUZEL UGRASLAR GONLUNUZE GORE OLSUN HERSEY
SEVGILER

Unknown dedi ki...

Evınde,bebeginizde hayırlı olsun.Ev sahıbı olmak harıka bır duygu allah insafsız ev sahıplerınden kiracıları korusun.Güle gule oturmak kısmet olsun inşallah. bütün telaşın çok tatlı heyecanla, istediğin gıbı bir ev olmasını dılerım.

Adsız dedi ki...

Sen hic bizim basimizi agritirmisin canim ablam benim.bu arada gözün aydin hala olmussun,allah anali babali büyütsün insallah.
Evini merakla bekliyorum,resim mutlaka koy ablacim:-)
Sevgiler allaha emanet ik

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayırlı olsun canım..güle güle büyüsün,

güle güle oturun ..
çifte mutluluk olmuş :)
çok sevgiler..

Hatice dedi ki...

gözün aydın olsun, Allah analı babalı, sağlıkla büyütsün.
eviniz de hayırlı olsun canım, ağız tadıyla, güle güle oturmanız dileğiyle...
sevgiler...

Unknown dedi ki...

küçük zeynep'e hoşgeldin diyelim o zaman. Analı babalı hayırlı bir evlat olsun inşallah. Evinizde hayırlı olsun inşallah Allah olmayanlara da versin. sevgiler