24 Kasım 2010 Çarşamba

CEVİZLİ BROWNİ


uzun bir aradan sonra merhaba.elde olmayan nedenlerle artık bloğuma çokda zaman ayıramıyorum.ama yinede aradada olsa sizlerle birşeyler paylaşmak güzel

bayramda misafirlerim için hazırladığım bir davette yaptım.
MALZEMELER
  • 4 yumurta
  • 1,5 su bar.şeker
  • 125 gr tereyağı
  • yarım su bar.sıvıyağ
  • 1 paket bitter çikolata
  • 1 su bar.iri çekilmiş ceviz
  • 25 gr kakao(bir paket)
  • 2 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un

ÜZERİ İÇİN:çikolata sosu

YAPILIŞI:önce tereyğı ve bitter çikolata kısık ateşte sürekli karıştırılarak eritilir.

yumurta ve şeker iyice çıpılır.sıvıyağ ve erimiş çikolata ilave edilir.cevizler ve kakao eklenir ve un ilave edilir.katı bir hamur olacak.175 dercede 45 dakika pişiyor.

fırından çıkınca sıcak çikolata sosu dökülür.

afiyet olsun

15 yorum:

Unknown dedi ki...

offf offf bu ne güzel bir görüntü.Nefisss olmuş arkadaşım ellerine sağlık afiyet şeker olsun.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canım benim sen iyi ol da boşver zaman zaman uğra bloğuna browni nefis görünüyor emeklerine sağlık canımm:))
öpüyorumm sevgiyle kal..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ımm nefis olmuş
ellerine sağlık arkadaşım

Fatoş Öztürk dedi ki...

Browniyi çok severim görüntü süper ellerinize sağlık.Sevgiler...

hanife dedi ki...

nasıl bir görüntü böyle müthiş eline sağlık

Unknown dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık. Seni mimledim kabul edersen sevinirim:)

*kelebekana*-* dedi ki...

buna şiir yazılabilir ..hımmmmmmm...

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık sevgiler..

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım browni nefis olmuş.Seni mimledidim arkadaşım cevaplarsan sevinirim

nesrin dedi ki...

Ellerinize saglik. browniyi sevmeyen ölsün.

made in funda dedi ki...

mmmmmmmmmm muhteşemmmm.ellerine sağlık...

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım.ellerine sağlık diyorum.brownin çok leziz.olmuş.senden yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum.iyi ki arkadaşımsın.seni severek takip ediyorum.sevgiler...

Özgen dedi ki...

Merhaba elinize sağlık kek ve salatalar çok lezzetli olmuş sevgiler...

Şirince Tatlar dedi ki...

bayılırım bu pastaya..çok da güzel yapmışsınız ellerine sağlık..blogunuza takibe aldım bile..deneyip yeni blogumda paylaşmak istiyorum.misafirim olun buyrun..sirincenil.blogspot.com