4 Temmuz 2010 Pazar

5.gün


dün gece kızım ateşlendi.tam 39 derceye çıktı.ılık duş yaptırdık.üstünü çıkardık.çok şükür düşürebildik.oda abisi gibi boğaz enfeksiyonu geçiriyor.dolayısıyla yazımı bugün yazıyorum.

dün yürüyüş yapamadım .çünkü ayak parmağımı koltuğa vurdum ve incittim.mor ve tombul bir parmağım var.

ama evde gayet hareketli bir gündü ve bir saat ütü yaptım.

yine corn flakes yenilidi.hülyacım ara öğünlerde şeftali yedim..

ve sadece 200 gr vermişim.şaka gibi ya.ve 14 gün bitsin diyetisyene gidip bir hormon testi yaptıracağım.

şaka gibi ya.millet bir haftada 2 kilo verir ben 5 günde 200 gr. resmen yıkıldımmmmmmm

9 yorum:

mine dedi ki...

kızınıza geçmiş olsun , onlar öyle ateşlenirken annelerin de yüreğindeki ateşlerin derecesi çok fazla oluyor...

bazı metabolizmalar yavaş veriyor zamanla verilir nasılsa...

Unknown dedi ki...

üzüldüm şimdi hemde sporda yapıyordun
metobolizma yavaş çalışıyor olabilir bir diyetisyene gitmeyi denedinmi belki kilo olarak farketilmiyordur ama ölçülerde değişiklik vardır

kızınında ateşinin düştüğüne çok sevindim geçen hafta bizde öyleydik maalesef

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

öncelikle geçmişler olsun yavruna.
diyet konusunda ben senin gibi dertliyim.ay 15 gündür yürüyorum yediklerimede güya dikkat ediyordum ay tartıya bir çıktım kilo almışım şoktayım..sanırım ben karpuzu,kiraz ve kavunu çok kaçırdım.meyve diye ye bişey olmaz dedim işte oldu .kilolar geldi.sanırım meyveyide sınırlamak lazım..oyyy oy ne olacak biz bayanların kilo ile hali..
olacak ama biraz zamana ihtiyacımız var...sevgiler kolaylıklar diliyorum .

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun .Benim kızımda ateşleniyor dişten dolayı.Ilık banyo çok işimize yarıyor bizimde.
Diyet için moral bozmak yok,daha sonra mutlaka vereceksindir.Kolay gelsin.......Sevgilerle.

TATESAL dedi ki...

Sakın canını sıkma moralini bozma....Neden biliyormusun?
Asıl diyet bittikten sonra kilolar gidiyor,hatta bittikten 10 gün sonra...Devam et pes etme sakın,günde 2 adet yeşil çay iç,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Moralini bozma sen hemen öyle...
Ilk baslar cok zor oluyor...

Benim doktorumda bana cok kilo almayayim diye her iki saatte ufak ufak ögünler yemeyi önerdi:))
Günde bir kere normal sicak bir yemek yiyebilirdim mesela esim isten geldiginde...
Ve böyle hala uygulamaya calisiyorum:)))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Kıyamam !
Ay parcası rahatsızlandı demek..
Çok geçmiş olsun ..Rabbim beterinden saklasın..

Diyet !
Bayanların kabusu ..
Lakın biz kararlı bayanların elınden ne kurtulmuş da fazla kılolar kurtulsun..
Sabır ve azim ..muhakkak etkisini gösterir..
Bu konuda yalnız değilsin...


Sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

kızınıza çok geçmiş olsun umarım şimdi iyidir.Diet yapabilmeniz bile çok güzel bence zira ben yemeden duramıyorum son zamanlarda:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Geçmiş olsun, kızınıza acil şifalar....
Kilo vermek çok zor gerçekten. Ben de hep diyete başlıyorum, kısa sürede sonuca varamayınca sıklıp bırakıyorum. Umarım başarılı olup istediğiniz kiloya ulaşırsınız.
Sevgiler.