26 Mayıs 2010 Çarşamba

YOĞURT VE SALATALIK İLE İKİ SÜPER SALATA

Nihayet yaz o güzel yüzünü gösterdi.insanın içi havayla doğru orantılı cıvıl cıvıl.
bugünkü tariflerim tam yaz aylarında tüketebileceğimiz harika iki salata
ilki sevgili gülün sayfasından
  • 5 adet salatalığın kabuklarını soydum ve rendeledim.
  • sularını sıktım ve karıştırma kabına aldım,
  • salatalıkların içine 2 diş sarımsak, 2 adet ramazan yufkası(minik minik kırılmış),6 dolu kaşık yoğurt,2 kaşık mayonez.nane ve tuz ilave edip iyice karıştırdım.
  • servis tabağına alıp üzerine sıvıyağda hafifçe yaktığım pulbiber döktüm.

BUĞDAYLI SALATALIK SALATASI

  • 2 bardak haşlanmış buğday ile rendelenmiş ve suyu sıkılmış 4 adet salatalığı karıştırın.
  • içine tuz,5 kaşık yoğurt ,1 kaşık mayonez,1 kaşık sıvıyağ,pulbiber ekleyin.
  • servis tabağına alıp pulbiber ve salatalık dilimleri ile süsleyin.

tarif portakal ağacından alınmıştır.

14 yorum:

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor...

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım salataların ikiside hem hafif hem lezzetli olmuş.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Aleyna sıcak havaların yaklaştığı şu günlerde bu salatalar iyi gidecektir..
ellerine sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İkisi de çok güzel. Salatalar vaz geçilmezim.
Sevgiyle kal.

nurşen dedi ki...

Aleynacım evet tam yaza özel salatalar olmuş,ellerine sağlık canım.
Önceki postunda ne güzel çıkmış ahsen dilan ve ahmet emin,allah yüzlerindeki gülümsemeyi hiç eksik etmesin canımın içi.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Aleyna ablacim cok leziz görünüyor...
o güzel ellerine saglik...

KUMSALDA dedi ki...

TAM BENLIK ::)) DIETTEYIMDE SÖLEMESI AYIP :((((

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşım :)

nefis görünüyor salatalar,öpüyorum seni tatlım(şu ara irtibatımız koptu ama hep hastalıkla uğraşıyorum..kafayı toplayayım konuşuruz tatlım)

A.e.o.

umutluhayat dedi ki...

bu salatalar buram buram yaz kokuyor.ellerinize sağlık yaz günlerinde serinlik ve ferahlık verecek tarifler olmuş

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım merhaba elelrine sağlık gerçekten tam yaz ayları için hafif salatalar olmuş...

Bitanem ewt reklam kutusunu gördüm ama bildiğim kadarıyla sana geçici reklam vermişler bunun için senin başvurmana gerek yok....

Geçici bu bendede olmuştu süresi dolduğunda kendisi otamatik gidecektir senin yapacağın birşey yok muhtemelen 1 ay sürer...

made in funda dedi ki...

CANIM SALATALARIN YE BİZİ DİYOR.ELLERİNE SAĞLIK..

Atolyekedi dedi ki...

Süper görünüyor, vallahi gece gece yoldan çıkıcam. Ellerinize sağlık

gulseyhan dedi ki...

hemen deneyecegım elıne saglık

TATESAL dedi ki...

Harika bir salata olmuş aleynacım,ellerine sağlık....