31 Ocak 2010 Pazar

PORTAKALLI HAŞHAŞLI REVANİ VE MİM


PORTAKALLI HAŞHAŞLI REVANİ
MALZEMELER:
  • 3 yumurta
  • 100 gr erimiş margarin
  • yarım su bar.sıvıyağ
  • yarım su bar.yoğurt
  • 2 portakalın suyu ve rendesi
  • 2 bardak irmik
  • yarım çay bar.mavi haşhaş
  • 2 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un
  • yarım su bar.şeker

ŞERBETİ İÇİN:

  • 3 su bar.şeker
  • 3 su bar.su

ÜZERİ İÇİN:krem şanti ve 1 bardak sütü çırpın.

YAPILIŞI:yumurta ve şeker çırpılır.ardından erimiş margarin ve sıvıyağ eklenir.yoğurt ,portakal suyu ve rendesi,haşhaş.irmik ve kabartma tozu eklenir.

en son un eklenir ve katıca kıvamlı bir kek elde edilmiş olur.

fırında pişrin ve tatlı sıcakken soğuk şerbeti dökün.üzerini kremşanti ile sıvayın

sevgili tubacım mimlemiş beni.daha ömcekileri yanıtlamıştım.son mimi yanıtlayacağım.beni hatırladığı için tatlı arkadaşıma teşekkür ediyorum,

  1. yemekci kadınmısınız temizlikçimi?

herikisi ama tercih etsem kesinlikle yemekçi derdim.

2.dağınık kadınmısınız ,düzenlimi?

şu aralar dağınık çünkü kızım dağıtılmadık hiçbiryer bırakmıyor.ve bizim ev oyuncak ve çocuk kitapları cenneti gibi.ha birde en sinir olduğum puzzle parçaları.

3.işimi bitirirsin,keyifmi*

tabiki iş.ayaklarımı uzatarak oturduğum hiç olamıyor.inanın mübalağa yapmıyorum

4.kendinimi seversin düzenli olmayımı?

bu aralar ikisinide beceremiyorum

5.mim işi son bulsunmu bulmasınmı?

bulmasın.

.

11 yorum:

tub@ dedi ki...

puzzle parçalarıyla şuara fena başım dertte sorma, sağolsun Aysultan'ın yollaığı puzzle hele günde kaç kere yapıp bozuyoruz :)))

Ellerine sağlık canım portakallı hele de haşhaşlı revaniyi ilk kez görünyorum ama mutlaka deneyeceğim(inş)

Öpüyorum cancanım, sevgiler afacan kızına da öpücüklerrr :))

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık ye beni diyen bir tatlıı

SEVGİ dedi ki...

bu tatlı çok güzel oluyor denemiştim ..
elinize sağlık..

Şengülce dedi ki...

canım nefis olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bu ne güzel lezzettir mmmm şifalar olsun sevgilerimle

Gabriela, clavo y canela dedi ki...

HOla! se ve hermoso es epan!
cariños
Gaby

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık...Nefis..
Yuvan dan huzur mutluluk eksık olmasın ..
sevgilerle ..

Unknown dedi ki...

portakallasını denemeiştim ama haşhaş koymamıştım.ellerine saglık.

burcunokta dedi ki...

ensevdigim tatlı, ellerine saglık. sevgiler.

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

Tarif diyarı dedi ki...

Arkadaşım eline sağlık.Revani çok güzel görünüyor.Sevgiler