2 Ekim 2009 Cuma

KREMŞANTİLİ TATLI

Herkese hayırlı cumalar. pazartesiden

beri anacığımın şefkatli kollarındaydım.bugün sağ kolum bacımlan evin yolunu tuttuk.şimdi bütün kızlar toplandık modundayız. yaşayabilirseniz
bugün paylaşacağım tarif müthiş bir lezzet.lezzet patlaması yaşayabilirsiniz
MALZEMELER:
  • 5YUMURTA
  • 1 NESCAFE FİNCANI ŞEKER
  • 1 NESCAFE FİNCANI NİŞASTA
  • 1,5 NESCAFE FİNCANI UN
  • VANİLİN
  • KABARTMA TOZU
ARASINA 2 PAKET KREM ŞANTİ
ŞERBETİ:2SU BAR.ŞEKER
3 SU BAR.SU
ÜZERİNE KAYMAK TADINDA KREM ŞANTİ
YAPILIŞI:tüm malzemeler çırpılarak yağlı kağıt serilmiş borcamda kekimizi pişiriyoruz.
soğuyunca ikiye kesip kremşantiyi arasına sürelim.pişirdiğimiz ve soğuttuğumuz şerbeti yine soğuk olan pastamıza dökelim.
üzerini kaymak tadında kremşanti ile hazırladığımız rulo şeklindeki şanti ile süsleyelim.
afiyetler olsun.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

imrendim size.keşke benim annemde yakınlarda otursaydı.ellerine saglık.

Şengülce dedi ki...

canım görünüşü nefis dayanamadım yumuşaçıkta tadına baktım ellerine sağlık ..

tatlilar gülcandan dedi ki...

canim ellerine saglik nefis görünüyor sevgiler öptüm.

tatlilar gülcandan dedi ki...

canim ellerine saglik nefis görünüyor sevgiler öptüm.

keskinli dedi ki...

tatlin enfes olmus ellerine saglik
ama seni kzkandim simdi benim bir kiz kardesim yok anacimda cok uzakta rabbim muhabbetinizi bozmasin insallah sevgiler iyi hafta sonlari

Pembe Tatlar dedi ki...

Maalesef benim annem uzaklarda ve 10 aydır görmüyordum takii bayrama kadar ....
ne mutlu sana canım...
Tatlı gerçekten nefi,s gözüküyor mutlu hafta sonları...

Unknown dedi ki...

Annenizin ellerineden öpüyorum keşke benim annemde olsaydı ve hep kollarının arasında olsaydım.1,5 sene oldu kaybedeli her anne lafında yüreğim sızlar.Neyse canım fazla duygusallaştım yine...
Tatlın harika olmuş ellerine sağlık iyi pazarlar diliyorum.Sevgi ile kalınız.

tub@ dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık mutlaka deneyeceğim.sevgilerimle

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne mutlu ailece bir arada olmak dünyanın en güzel şeyi.
Sevginiz tatlıya da yansımış. Elleine sağlık.
Sevgiyle kal.

nurşen dedi ki...

Hımmm,hem şerbet hem şanti ikisi bir arada bence harika,üzerine de kaymak tadında şantiyle,kalori değeri tavan yapmış durumda :) Biri beni durdursuuunn.
Ellerine sağlık
Sevgiler canım

TAZE NANE dedi ki...

Harika bir lezzet. Çok güzel şimdi olsa hemen yerim. Daha kahvaltı yapmadım ama olsun.
Sevgiler canım.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim bu tatli harika, benim avsivlerimde de adi saray tatlisi ile geciyor, farki bendekinde nisasta yok, gercektende müthis bir lezzet, ellerine sagglik, selamlar....

esengül dedi ki...

merhabaiçok güzel görünüyor,ellerinize sağlık :)

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis görünüyor cnm ellerine sağlık

made in funda dedi ki...

bayıldım resmen.ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım sen yine nerelere kayboldun???*
Umarım iyisindir bir sorun yoktur...
Merak ediyorum

nurşen dedi ki...

Ahmet emin ve ahsen dilanın annesi :) canımın içi sen bu aralar yoğunsun sanırım,hiç sorun değil rahat ol.Sağlığın ve huzurun yerinde olduktan sonra biz burdayız nasılsa.
Sevgiler