26 Nisan 2014 Cumartesi

KOZALAK PASTA

mutlu bir haftasonu dileklerimle.kahvenin yanında ikram edebileceğiniz çok güzel bir tatlı.helede beni gibi metro canavarı iseniz bayılırsınız.hatırlıyorumda lisedeyken hergün bir tane yerdim.tabi şimdi rüyamda yiyebilirim.
bimem kaç milyonuncu diyetimdeyim çünkü.
hayaımın yüzde sekseni diyetle geçti diyebilirim.makus talihim kilolar.helede üçüncü çocuktan sonra bayağı bir kilo miras kaldı bana.
yaklaşık 18 aydır yani oğlum doğduğundan beri uraşıyorum. artık vücut isyan ediyor vermiyor.87 ile başladığım bu serüvende (serüven diyerek olaya daha büyülü bir hava veriyorum)bu sabah itibari ile 78 im.
diyetisyenim 65 olmam gerek diyor.
neyse diyetle hiç alakası olmayan tarifime geçeyim.
tam ölçü veremiyorum.biraz gözkararı.

  • 4 tane metroyu doğrayalım ve tencereye alalım.2 kaşık tereyağı ve 2 kaşık balı sürekli karıştıralım.
  • malzemeler eriyince alabildiği kadar mısır gevreğini yavaş yavaş ekleyelim.
  • çok katı olmasın soğuyunca çok sert olur.
  • kaşıkla ıslatılmış kahve fincanına bastırıp şekil verin.
afiyet olsun

2 yorum:

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım bu tatlıyı kızım çok seviyor bazen yapıyorum.O kilolarla benim de başım dertte ben şuan 65im ama 7 kilo vermem gerekiyor.Diyet yapamıyorum çünkü tatlı kaçamağı yapmadan duramıyorum Allah bize kolaylık versin sevgiler...

Unknown dedi ki...

Kolay ve guzel bir lezzet bu.Ellerıne saglık,tatlı krızınde ıyı oluyor :)