13 Şubat 2012 Pazartesi

KREM ŞANTİLİ KURABİ,YE

bizim kurabiye canavarları çok sevdi.eminim sizinkilerde bayılacak.
MALZEMELER:
  • 2 paket krem şanti(sade)
  • 1 su bar.sıvıyağ
  • 2 su bar.un
  • 1 bardak fındık
  • 1 bardak pudra şekeri
üzerine serpmek için pudra şekeri
YAPILIŞI:tüm malzemeleri iyice yoğurun.buzdolabında yarım saat bekletin.,
ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp tepsiye dizin.
üzerine çatalla hafifiçe bastırın.
170 derecede pişirin.
hafifçe pembeleşmesi yeterli.durdukça sertleşiyor.
afiyet olsun

5 yorum:

Unknown dedi ki...

hemen denenmeli .ellerine sağlık arkadaşım...

Unknown dedi ki...

Mis gıbı kokusunu duyar gıbı oldum.Ellerıne saglık canım ,çok güzel görünüyor.

Tarif diyarı dedi ki...

Evim hayırlı olsun arkadaşım iyi ve güzel günlerde oturun inşallah.
Bende sitelerde bu kurabiyeyi görünce denemek istedim ama malesef olmadı:( hamuru toparlanmadı tekrar yağ ekledim pişince sert oldu yani sonuç kötü olunca birdaha denemeyi hiç düşünmedim Amam senin kurabiyeler nefis olmuş ellerine sağlık.Sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
:))
çok hoş kurabiyeler
ellerine sağlık
muhabbetle kal
bana da beklerim.
:)