11 Temmuz 2009 Cumartesi

vişneli fincanda kek












yaptım ve en sonunda bende fincanda kek yaptım.yiyenler sonuçtan memnun.dolayısıyla paylaşmak lazım.


işte malzemeler:



  • 1 yumurta

  • 1 çay bar.süt

  • 1,5 çay bar.şeker

  • 2 çay bar. un

  • kabartma tozu

  • vişne taneleri

yapılışı:vişne taneleri hariç bir kek hamuru yapın.daha sonra margarinle yağladığımız fincanların içine paylaştırın .içine vişne taneleri atın.


fincanları yayvan tencereye koyun.tencerenin yarısını su doldurun.kaynatın.tabiki kapağı kapalı tencerenin.kaynadıktan sonra en kısık ateşte pişirin.temiz bir havlu koyunki damlalar keke düşmesin.pişince kapağını açmadan 15 dakika daha bekleyin.

afiyetler olsun

11 yorum:

Aysultan... dedi ki...

Bende çok uzun zamandır yapıcam inşallah denemem lazım merak ediyorum :)
eline sağlık ziyaretin içinde teşekkür ederim hep beklerim:)
sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

vişneli harika olmuş ben daha önce kakaolu yaptım fincandan çıkartmada sıkıntı yaşadım margarinlemi yağladın acaba birde vişneli deneyeyim inşallah, ahsen ve ahmede sevgi dolu öpücükler

lemanice dedi ki...

canım ya hiç denemedim cesaret edipte...ama artık şart oldu:)))mutlu hafta sonları.

Pembe Tatlar dedi ki...

Fincanda kek yapmayan bir ben kaldım....
Ellerine sağlık canım mayhoş mayhoş ne güzel olmuştur ellerine sağlık...
Mutlu hafta sonları

kalpkurabiye dedi ki...

aleyna hanım yorumunuz için teşekkür ediyorum memleketinizden sevgiler...:) bu arada kekte muhteşemmmmmmm

gülay dedi ki...

ellerinize sağlık.. vişnenin tam zamanı...ikinci fotoğrafı da çok beğendim:)
sevgiler...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Görünümü ye beni diyor afiyetler olsun bende fincanda kek yapmıyanlardanı ilk fırsatta deniyeceğim..sevgiler..A.E.O

Unknown dedi ki...

ben bayılıyorum tencerede pişen keke
hem pratik hem lezzetli ama vişneli hiç denemedim ellerinize sağlık

SOFRAM dedi ki...

Ben de yapmadım ve yemedim de ama harika görünüyor, ellerine sağlık canım, sevgilerimle...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık ben de yapmıştım bloguma koymuştum çok güzel oluyor gerçekten