3 Haziran 2009 Çarşamba

KIYMALI KABAK SALATASI



BU TARİFİ CANIM ARKADAŞIM AYŞECİMDEN ALMIŞTIM.KENDİSİ PEK BİR BECERİKLİDİR.MÜKELLEF SOFRALAR HAZIRLAR KONUKLARINA.ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.
VE İŞTE TARİFİMİZ

MALZEMELER:

  • 5 ADET KABAK
  • YOĞURT
  • 100GR KIYMA
  • SOĞAN
  • SALÇA
  • BAHARAT
  • SIVIYAĞ
  • TUZ

YAPILIŞI:KABAKLARI KÜP KÜP DOĞRAYIN ,TUZLAYIN VE BUHARDA HAŞLAYIN.

BİR SERVİS TABAĞINA ALIN.ÜZERİNE ÖNCE YUĞURT,DAHA SONRA KAVRULMUŞ KIYMAYI DÖKÜN.VE AFİYETLE YİYİN.

BU KADAR BASİT.



9 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
değişik bir salata olmuş.
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık...

yoğurtlu falan harika bir salataya benziyor...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hım eminim tadıda harikadır ellerine sağlık canım...

TATESAL dedi ki...

Kimbilir nasıl lezzetlidir şimdi...Kıyma varya üzerinde zaten o müthiş görünüyor....
Aslında Trabzonda keşkek yapılır diye biliyorum ama demekki yapılmıyor...Buralarda çok yapılır ama ben ilk defa yaptım...Bence sende denemelisin...Bu arada bende iktisatçıyım,sen maliyecisin...Kardeş alanlar...

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım ellerine sağlık.iyi güzel de bensiz yiyorsun bunları.en kısa zamanda hoş muhabbetli bir masada buluşmak dileğiyle ayşe küçük inan.(salatayı bende arkadaşım filizden almıştım.kaynak kim bilmiyorum.)

dantelistan dedi ki...

alinazik in kabaklı versiyonu gibi olmuş ellerine sağlık görüşmek dileğiyle

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. ana yemek gibi olmuş doyurucu.. sizi arkadaş listeme ekledim..
trabzona sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık..Bende bir kabak sever olarak en yakın zamanda deneyeceğim bu tarifinizi..
Ayrıca blogumu izlediğiniz ve listenize de eklediğiniz için de teşekkür ederim ..
Bende sizi ekledim:)
SEVGİLERİMLE:)

zeynebinsofrası dedi ki...

Bende rendeleyip cacık gibi yapıyordum.ama kıymalısı da çok harika görünüyor.Ellerine sağlık